måndag 11 maj 2009

Måndagsrapport 1

Mats

Hur mycket väger du?
98 kg (- 2.2 kg)


Hur har det gått?


Det har varit jävligt svårt.
Det är bara en dag jag inte druckit vin till maten.
Det är svårt att bryta vuxenrutiner, man är van vid att äta vad man vill.
Känns ok, ett par tre ggr om dagen tänker man att man vill skita i tävlingen.
Men jag äter inte på kvällarna.
Jag har motionerat varje dag.
2 ggr har jag cyklat 2.5 h
Jag har även promenerat, jag brukar inte göra det.
Det är ändå en bra grej att göra, jag är positiv.


Tror du att du vinner?

Jag är tveksam men jag ska försöka.


Vilka förändringar i kosten har du gjort?


Jag äter inte ris, pasta, potatis.


Skvaller?
Jens kutade 2 varv runt spåret, 7 km sen avslutade han med några glas vin.

--

Jens

Hur mycket väger du?

Ca 82 kg.


Hur har det gått?


Jag kämpar hårt. Lite vin och drinkar har det blivit.
Vad gäller maten äter jag mindre. Äter knäckebröd, soppa, fisk.
Jag har promenerart flitigt.


Tror du att du vinner?

Jag tror att jag klarar 10 kg

Nåt mer du vill säga?

Jag tycker att det är fruktansvärt tråkigt. Jag längtar efter riktigt god fet mat.

--

Nano

Hur mycket väger du?

Jag vet inte, jag hittar inte vågen.

Hur har det gått?

Dåligt. Morsan har gjort en massa mat och köpt en massa bröd och annat gott. Det blir bättre om några dar när jag flyttar hem igen.

Tror du att du vinner?

Nej, det ser hårt ut.

--

Ibi

Jag vet inte hur mycket jag väger, jag har ingen våg men jag tror att jag gått ner en del.
Jag har uteslutit kolhydrater helt med undantag för lite torkad mango som jag mer eller mindre av misstag slängde i mig. Jag var i en pressad situation.
Jag har promenerat 1 gång och jag tror absolut att jag kan vinna det här.
Jag äter mycket proteinrik mat och massa massa grönsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar